بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

باران رحمت پروردگار

مامان فاطمه از باران می گه :

1390/3/26 3:29
نویسنده : مامان فاطمه
598 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همه دوستانی که به وبلاگ جوجه ما می آن بلاخره بعد از ماهها که باران تو شیکمم بود تا الان که درست ۴ ماهه شده وبلاگ خانم راه افتاد .

باران نازم !

عزیز دل مامانت تو درست ۸ ماه و ۴ روز تو شیکمم بودی و کلی باهات حال کردم .

روز ۱۱ خرداد ۱۳۸۹  بهترین روز زندگیم بود چون رفتم آزمایشگاه و فهمیدم تو توی دل مامانی از همون روز بود که فهمیدم چقدر عاشقتم .

تو تنها کسی هستی که به امیدت نفس می کشم .

پارسال همین موقعها بود که حس می کردم تو رو دارم ولی تا رفتم واسه آزمایش کلی نگران بودم .

وقتی می خواستی به این دنیا بیای دلم می خواست همه دنیا رو جمع کنم و بهت هدیه بدم .

۳۰ دی ماه ۸۹ من مادر شدم و چقدر زیبا بود .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مائده و محیا کوچولو
19 آبان 90 6:10
سلام باران کوچولو خوبی ؟اذیت بابا مامان نکنیا.آفرین دختر خوب راستی چرا وب من را لینک نکردی؟منتظرتم